2014. november 30., vasárnap

Christmas wistlist.

Ez a bejegyzés az én karácsonyi kívánságlistámról szól. Nem mondom ,hogy ezek közül mindegyikre szükség van ,de mindegyik tetszik. :) Egyébként kettő ajándékom megvan(könyv+korcsolya),úgyhogy már nem szeretnék túl sok mindent, ezek közül max. 2-3 dolgot szeretnék még.
1.Egy szép notesz/jegyzetfüzet, szerintem ez mindig jól jöhet és ugye mindjárt itt van 2015 és kéne egy új. :)
2.Világos rózsaszín körömlakk, mert az előző kifogyott.
3.Egy vastag téli kabát, ehhez nincs sok hozzáfűznivalóm  erre úgy érzem tényleg szükségem van.
4.Csíkos hosszú ujjú felső.Mostanában tetszenek a csíkos dolgok és ez nagyon tetszik,de nincs olyan nagyon eget rengetően szükségem rá.
5. Fekete sál.
6.Gyertya. Ilyenkor nagyon szeretem a gyertyákat ,szerintem nagyon hangulatosak.
7.Lilo és Stich-es hajkefe. Na jó... Ez nagyon cuki,de erre sincs szükségem.
8. Neszeszer.
9.Ajakápoló,mert télen mindig ki van száradva a szám.
10.A végére pedig ez a nagyon cuki virágos nyaklánc ,de nekem szinte bármilyen virágos nyaklánc megfelelne, mert mostanában ezek is nagyon tetszenek.
Christmas wistlist.
Ennyi lett volna ez a bejegyzés további szép vasárnapot. Puszi:Timi :)

H M crop top
$11 - hm.com


H M coat
hm.com



Acne Studios scarve
$150 - ssense.com


H M lip gloss
$3.12 - hm.com


DELiA s lip care
delias.com


Nivea lip treatment
$3.11 - nivea.de



Forever 21 travel bag
forever21.com


Disney brushes comb
hottopic.com


H M travel bag
$6.26 - hm.com



Holiday decoration
yankeecandle.com

1 megjegyzés: