2014. május 27., kedd

Májusi havi kedvencek




Sziasztok! Tudom elég régóta nem írtam, de most a havi kedvenceimet fogjátok látni! :)
  1. Balea juicy orange ajakbalzsam, azért szerettem meg nagyon ,mert nagyon jól hidratál, kis fényt ad a számnak és nagyon-nagyon jó az illata. Tényleg olyan mint a narancsszörp. :) 
  2. Alverde mandarin és vanília ajakápoló: Huh.. azt hiszem ez a hónap az ajakápolóké volt. De tényleg szinte semmilyen szájfényt sem használtam. Azért szeretem nagyon-nagyon  , mert a kicserepesedett száraz ajkaimat mindig rendbe tette. És hát ennek is az illata... Csodálatos. :)
  3. Lovely color mix pirosító: Na ebből igazából a legvilágosabb szint szerettem meg igazán... Nagyon pici fényt és színt ad az arcomnak így egyáltalán nem lesz mű a hatása.....
  4. Essence szemöldök és szempillazselé.. Köztudott ,hogy eléggé szempillaspirál ellenes vagyok... Főleg a fekete.... Az nagyon nem szeretem.tudom, tudom mindenki imádja a szempillaspirálokat én nem... De végre megtaláltam a számomra tökéleteset. Ami átlátszó, szóval csak egy kicsit nagyobbítja a szempilláimat aztán jól van. És nagyon jól a helyén tartja a szemöldökömet is. 
5. B.U. Candy Love parfüm: Azt hiszem megtaláltam a tökéletes parfümöt. Egy nagyon finom édeskés illat. És az üvege az is tükéletes....
A(z) IMG_20140527_145222.jpg megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése